4 תשובות
לכבס ידנית
אין לך מה להתבייש בזה... זה סוג תחתונים כמו כל סוג אחר ואם לאמא שלך יש בעיה עם חוטיני (כי יש אימהות כאלה ) תשבי איתה ותסביר לה שאת ילדה גדולה ואת יכולה להחליט בעצמך ואם את קונה את החוטים מהכסף שלך אז בכלל אין לה מה להתנגד.
אין לך מה להתבייש אני הולכת עם חוטיני מכיתה ח או ט..
אנונימיתבת16
ואני גם התפדחץי אז בכיתה ט להגיד לה אמא אפשר לקנות חוטיני חשבתי שהיא תגיד כזה לאלא והיא הגיבה הכי ההפך היא אמרה כזה בצחוק אוי זה הדבר הכי לא נוח בעולם וצחקה
אנונימיתבת16
באותו הנושא: