תשובה אחת
ברכה ארוכה וזה לא ככ נעים לרשום, תרשמי לה מזל טוב עם הרבה אימוגים.
כי זאת אמא של חברה, אין מה לרשום לה היא לא חברה שלך.
אני רשמתי מה שניראה לי אם זה אחרת, אני חושבת שכדאי שתרשמי מה שאת חושבת
כי זאת אמא של חברה, אין מה לרשום לה היא לא חברה שלך.
אני רשמתי מה שניראה לי אם זה אחרת, אני חושבת שכדאי שתרשמי מה שאת חושבת
באותו הנושא: