2 תשובות
אני הכי אוהבת את טיטי מקויופה ואת טילטיל מהוראקן אבל בכללי יותר את שבט הוראקן חח
מהשבט הכחול (הוראקן) את כולם חוץ מעומר שהוא קצת מתנשא.. מהשבט הסגול (קויופה) רק את רון שובל, את מושיק נגיד אני לא יכולה לסבול
באותו הנושא: