5 תשובות
אולי נגעת באיזה שיח שאת אלרגית אליו או אולי יש לך מה שנקרא אלרגיה לעונות המעבר שבעונות המעבר יש פריחה או חולים או יש כאבי ראש אבל לא נראה לי שזה בגלל שלא עשית הליכה הרבה זמן..
זיווה
גם לי זה קורה, נראה לי שזה בגלל שהדם זורם יותר.. זה עובר אחרי מספר פעמים, הכי חשוב להשתדל לא לגרד
ורד
תופעה ידועה, זה קורה לעיתים כשלא רגילים לעסוק בפעילות אירובית ועם הזמן זה עובר. אני לא מאמינה שזו פריחה או אלרגיה אלא התופעה שהזכרתי. אם אחרי כמה אימונים עדיין מגרד - כדאי להיבדק.
גם לי קורת בדיוק אותה תופעה
האם יכול להיות שזה קשור לטפילים מקרוסקופים?
גדעון
גם לי זה קורה, בעיקר בירכיים.
התחושה של הגירוד מלווה באדמומיות וצמרמורות בגוף.
לדעתי זה קשור לזרימת דם, אך מעולם לא בדקתי את העניין.
נופר