7 תשובות
הם נולדים עם אשכים...
הם כן
איזה שאלה חח
איברי המין של הבנים ושל הבנות קיימים בלידה.
הם כן.
אכן כן
הם כן
עד הלידה האשכים נמצאים בתוך הגוף וברגע של הלידה כאילו באיזור זמן הזה האשכים יוצאים
הם כן
אנונימית