4 תשובות
אני שותה נס עם קינדר בואנו
ביס שלוק ביס שלוק חח זה ממכר.
ביס שלוק ביס שלוק חח זה ממכר.
זה לא מרגיש לי מר ומגעיל, אני אוהבת.
קפה זה טעם נרכש, ויש כאלו שאוהבים טעם מריר
בגלל החיים. =_= סתם סתם.. פשוט יש לקפה עוד טעם חוץ ממר.. אז מתרגלים לטעם המר ונהנים מהטעם הטעים
באותו הנושא: