6 תשובות
חיה עליה ועל דה וויקנד
אני אוהבת את המוזיקה שלה, לא אותה כי אני לא מכירה אותה.
ואני לא יודעת, לא חייב שם לכל דבר.
קוראים למי שמעריץ אותה - gangster's ואני לא סובלת אותה
אני גם אוהבת אותה, המעריצים נקראים lanatics
אני אוהבת אותה וקוראים למעריצים גנגסטרס אבל זה לא ממש תופס