6 תשובות
חיה עליה ועל דה וויקנד
אני אוהבת את המוזיקה שלה, לא אותה כי אני לא מכירה אותה.
ואני לא יודעת, לא חייב שם לכל דבר.
ואני לא יודעת, לא חייב שם לכל דבר.
קוראים למי שמעריץ אותה - gangster's ואני לא סובלת אותה
אני גם אוהבת אותה, המעריצים נקראים lanatics
מתה עליה
אני אוהבת אותה וקוראים למעריצים גנגסטרס אבל זה לא ממש תופס
באותו הנושא: