2 תשובות
כשאני איתך, כל שניה תהיה משמעותית בעיניי כי אני מתגעגע/ת אליך, כשאת/ה לא בסביבה..
כשאני איתך כל שניה משמעותית בגלל שאני מתגעגע/ת אלייך שאת/ה לא בסביבה
באותו הנושא: