התחברות הרשמה

בנים-מה הגובה שלכם ומה הגובה שהייתם רוצים שחברה שלכם תהיה?

31 באוקטובר 2015, 22:19
גדילהגובהגביההלבניםהתבגרותבני נוער    
3 תשובות
בן 13 גובה שלי 1.80 אני אוהב בנות נמוכות אבל העיקר שלא תהיה גבוהה יותר ממני
M
Mr.morningstar
בן 15 מטר72 והייתי רוצה את חברה שלי 150 בערך
m
mr. nobody
בן 18 מטר 1.82 חברה מטר 1.74-1.78
מ
מייקל ג
באותו הנושא:
בני כמה אתם ומה הגובה שלכם? אני בן 17 בגובה 1.69 ( הגובה האולטימטיבי )
בנים ובנות מה הגובה שלכם? ובני כמה אתם
בנים, מה הגובה שלכם ובאיזה גובה הייתם רוצים להיות?
בנים מה הגובה שלכם ואיזה גובה תרצו שיהיה לחברה שלכם?
מה הגיל והגובה שלכם ומה הגובה שהייתם רוצים לבן/בת הזוג שלכם?
כמה אתם שוקלים בני כמה אתם ומה הגובה שלכם?
מה הגובה שלכם? ומה הגובה שהייתם רוצים להיות?
מה הגובה שלכם ומה הגובה של הקראש שלכם?
בנים מה הגובה שהייתם רוצים לחברה שלכם?
בנים (אם יש כאן ערים) מה הגובה שלכם?
מה הגובה שלכם ומה הגובה של החבר/ה שלכם?