2 תשובות
זאת אומרת שהוא או את אחרי פרידה ואתם ביחד כדי להתגבר על מי שהייתם איתו קודם
ממ... אחרי שנפרדים ממישהו וקש להתגבר עליו אז פשוט מנסים לצאת עם מישהו אחר עד שהמחשבות על הקודם יעברו... האמת שזה די עובד בהנחה שבוחרים נכון אבל זן לא חכמה שברגע שנפרדים מהריבאונד שלך להתחיל לחשוב על האקס.. מניסיון, צריך לקחת זמן לעצמך עד שאתה מתגבר וזהו כי אי פשר לשכוח, אפשר להתרגל..:)