התחברות הרשמה

יש פה מישהו מהתיכון למדעים ולאומנויות בירושלים?

23 במרץ 2012, 22:13
ירושליםבני נוערלימודיםמידעשאלות אישיותמומלץ בעיר    
תשובה אחת
מה השאלה?
א
אנג'ליקה
באותו הנושא:
אתם חושבים שתישארו בקשר עם חברים שלכם מהתיכון כל החיים?
אתם חושבים שתשמרו על קשר עם ילדים מהתיכון אחרי שתסיימו בית ספר?
נכון קשרים מהתיכון לא מחזיקים?
אני לא רוצה כיתה י' כי אני מפחדת פחד מוות מהתיכון, מה לעשות?
מפחדת מהתיכון
עדן הלנה (קישור אם אתם לא מכירים) מהתיכון שלי כדאי לי לבקש לעשות איתה סלפי?
יש לכם סיפורים הזויים מהתיכון?
מה זה O2? זה קשור איכשהו למדעים
אם איזה חברים טסים לטיול הגדול בדרך כלל אחרי הצבא עם חברים מהתיכון או חברים מהצבא?
בנוגע לבגרות ולנשירה מהתיכון, כיתה ט.
ברכה לסוף שנה למורה למדעים ולמחנכת.. כיתה ד'