4 תשובות
מה את עושה בתור מישהי שאובססיבית אליו
שואל השאלה:
אפשר להגיד שהוא מצא חן בעיניי עוד מהרגע הראשון שראיתי אותו כן הוא נראה לי נחמד ובנוסף לכך הוא שידר לי בשפת הגוף שהוא מעוניין, אבל אני מעולם לא העזתי לדבר איתו מזה שנה והדרך שאליו אני אובססיבית ולא יכולה היא לרדוף אחריו בחשאיות לכל מקום שהוא הולך, לראות עם מי הוא מסתובב, לצלם אותו מידי פעם בפלאפון כדי להיזכר בדמותו..
זאת אובססיה?
אפשר להגיד שהוא מצא חן בעיניי עוד מהרגע הראשון שראיתי אותו כן הוא נראה לי נחמד ובנוסף לכך הוא שידר לי בשפת הגוף שהוא מעוניין, אבל אני מעולם לא העזתי לדבר איתו מזה שנה והדרך שאליו אני אובססיבית ולא יכולה היא לרדוף אחריו בחשאיות לכל מקום שהוא הולך, לראות עם מי הוא מסתובב, לצלם אותו מידי פעם בפלאפון כדי להיזכר בדמותו..
זאת אובססיה?
אנונימית
למה שלא תזמי צעד ותתחילי איתו שיחה?
זה מאוד יעזור לך ויחסוך ממך את האובססיביות הזאת שמשגעת אותך
זה מאוד יעזור לך ויחסוך ממך את האובססיביות הזאת שמשגעת אותך
יש הבדל בין אובססיה לאהבה... אני מאמין שאובססיה זה לא דבר טוב כי אם תהיו ביחד הכל ירד ממנו גג תוך שבועיים..
באותו הנושא: