4 תשובות
כי זה גילוח
אם אין סימן -רוב הסיכויים שזה שעווה או שהורידו עם סכין ועם איזשהו קרם...-,-
אם אין סימן -רוב הסיכויים שזה שעווה או שהורידו עם סכין ועם איזשהו קרם...-,-
לי יש את זה.. וזה פשוט תגובה של העור זה נרגע אחרי רבע שעה בערך..
אנונימית
אני לא ממש יודעת כנראה שזה בגלל שהשערות יוצאות אז נשאר נקודה אדומה כזאת אבל זה יעבור אחרי כמה שעות תשימי על זה קרם גוף
שואל השאלה:
זאת לא אני, אני לא מורידה ברגליים. פשוט ראיתי שלחברות שלי יש נקודות אדומות כאלה על הרגליים שלהן, והן בטח הורידו
זאת לא אני, אני לא מורידה ברגליים. פשוט ראיתי שלחברות שלי יש נקודות אדומות כאלה על הרגליים שלהן, והן בטח הורידו
אנונימית