4 תשובות
היא מהממת
ברור היא פצצה.
אנונימי
מאוהבת בה
אם הייתי בן היא בהחלט הייתה הטעם שלי
אם הייתי בן היא בהחלט הייתה הטעם שלי
כן.. את קיילי?
אנונימי
באותו הנושא: