28 תשובות
לא, רק כשזה מישהו\מישהי שאני אוהבת
פעם כתבו את השם שלי בשאלה כזאת וכולי מתלהבת
ואז ראיתי שהשאלה הייתה "את מי אתם הכי שונאים באתר"
oh well..
ברור שהייתי רוצה לראות את השם שלי באיזושהי שאלה כזאת, אבל אני לא מתאכזבת כשאני לא רואה בגלל שלא כל כך מכירים אותי, ורוב המשתמשים שרושמים אותם אלה עונים בכירים או נאמנים, שיותר בולטים באתר:)
לא.
וואו כמה נעצים ב6 דקות.
לא מעצבן אותי כ"כ, זה לא ממש משנה לי... אני רק שמחה אם רושמים אותי.
ואו באמת כמה נעצים? עברו סך הכל 6 דקות מה עובר על אנשים
רק אם מידע שאני מכירה לא רושם אותי
וואי כן
חשבתי שזאת רק אני חחחחחחחחחחחח
אני חדש אז.. לא מעצבן אותי
רשמו אותי רק פעמיים חח אבל זה בסדר
זה תמיד נעים שמפרגנים ורושמים אבל זה בסדר גם כשלא:)
לא.. לא כזה אכפת לי האמת, אבל כשיבוא היום וכן ירשמו, אני אתעניין כמה מינוסים יעשו האמת.
לא מסתכל על שאלות כאלו גם ככה
כתבו אותי פעם אחת והשאלה הייתה '' את מי אתם רואים כל הזמן באתר? ''
לא יודעת אם זאת מחמאה, או רמיזה לכך שאין לי חיים.
בדיוק ^
בטח שוקולד מסטרפיס כיכבה בשאלה הזאת ^^
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
מה זה תומרת? כיבכה**********
אנונימי
כיכבה - מהמילה לככב, כלומר מופיעה או דברים כאלו.
שואל השאלה:
אה תודה על ההסברה:)
אנונימי
אם הייתי נשאר עם כינוי אחד היו כותבים אותי, הבעיה היא שאני פשוט משנה מלא אז אף פעם לא כתבו אותי: ( זה בטח נחמד לראות את השם שלך בשאלה
כן זה מבאס אותי כי אני כבר שנתיים עוזרת ומשקיעה מלא ואף פעם לא כתבו אותי: ( לא נורא אני מקווה שבסוף ישימו לב שאני עוזרת חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקווה שיום אחד ירשמו אותך (:
גם אני שנתיים פה <>
אנונימי
תודה חח:)
אנונימית
לא כל כך אכפת לי... הרוב פה לא מכירים אותי, ובדרך כלל מיש כותבים אותו זה המשתמשים היותר מוכרים
לא שזה מעצבן, סתם מבאס כזה
נופ.
לא מספיק אכפת לי מזה.
גם ככה זה"עובד" לפי ה3 קבוצות העיקריות בסטיפס.
-בנות-רוב סטיפס בנות
-אוכלי בשר-רוב סטיפס אוכלי בשר-אני אחד מהם
-מאמינים-רוב סטיפס מאמינים.
לא, את מי זה מעניין בכלל
שיכתבו מה שהם רוצים..