3 תשובות
זה זריקה קטנה זה לא ממש כואב
זה הדבר הכי כואב שעברתי בחיים.
זה מרגיש כמו לתקוע סכין בווריד ולא מחט.
אבל לכל אחד יש סף כאב שונה.
ומה שלי ממש כואב יכל להיות שבקושי יכאב לך.
אנונימי
חצי דקה וזה קצת כואב מניסיון שלי