8 תשובות
אני בלונדינית ואני לא ממש אוהבת את הצבע בלונד
אני מתה לשיער חוםם!
אז אני לא יודעת מה להגיד לך
תתחדשי?
ש.. בלונד שולט!
את מחליטה מה את עושה עם השיער שלך תעשי מה שבא לך שיתפוצצו
העיקר שאת אוהבת את זה
שואל השאלה:
הם אומרים ש12 זה צעיר לצביעה של כל השיער ( לא חצי או פסים..)
אנונימית
הם לא רגילים לראות אותך עם צבע שיער שונה לכן הם מגיבים מוזר. אבל תעשי מה שאת רוצה כל עוד את אוהבת את זה וזה יפה בעיניך. תתחדשי:)❤
אנונימית
את רצינית שאנשים מגיבים מוזר אני צבעתי לסגול ולא אמרו לי כלום (לא הומו למי שחושב שכן)
תעשי מה שאת רוצה, שיהיה לך בכיף.
שיחשבו מה שבא להם כל אחד והדעות שלו. את אוהבת אתזה? את חושבת שזה מתאים לך? שימי עליהם פס ותצבעי אם את מרגישה עם זה יפה.
קצת קיצוני מדי אבל בלונד זה מוושלם תתחדשי אני אומרת שממש יפה
אנונימית
באותו הנושא: