16 תשובות
כנראה מישהו ניסה לעבוד עליך.
שואל השאלה:
זה הקלטה, אל תתווכחו
אני בוכה בבקשה
אנונימית
שואל השאלה:
כשהו אמר לעברית הקש אחד וכל שאר השפות היו הקלטות
הדיבור לפני ההקלטות היה אדם במבטא ערבי
הוא לא אמר הקש מס כלשהו לאנגלית
אנונימית
שואל השאלה:
אני אסביר מההתחלה..
היה אדם שאמר לעברית הקש אחת לרוסית הקש 2 ולערבית הקש 3
לאנגלית הקש 4
ואז אמר הבחירה שהוקשה שגויה
לחצתי 1
ואז הוא אמר להסרה מהרשימה לחץ 9 להמשך הקש אחת
מפה זה נשמע אדם רגיל
אנונימית
למעליי - היא התכוונה שהוא אומר בעברית הקש 1 היה מבטא ערבי.
גם אליי הם היתקשרו, פשוט ניתקשתי
ניתקתי*
אליי התקשרו ופשוט לא היה לי כוח לענות לחסום אז לא עניתי
את בוכה כי מישהו ניתק לך בפרצוף?
אנונימית
גם אליי התקשרו וואי
לחצתי 1 לעברית ואז 1 להמשך ואז השיחה פשוט התנתקה
אני מתה מפחד
קודם אל תלחצי
תבדקי עם במשטרה הם יעזרו לך
אם יש לך את תוכנת הקלטה
זה מציון זה יוחיך להם שמדובר במישהו ערבי ולא סתם
נראלי שעבדו עליך
אל תילחצי, אנשים עושים את זה בגלל שהם יודעים שכולם מפחדים והם רק רוצים לגרום יותר נזק.
לנתק וזהו, לא משנה מי זה.
אני אישית אף פעם לא עונה מחסוי, זה חוסך לי זמן על אנשים חסרי חיים או סתם נואשים 0-0
זה לא קרה לי.
עצה קטנה וחשובה! אף פעם לא לענות למספר חסום.
CUP
לא לענות למספר חסום ולנתק ישר