13 תשובות
פשוט תגידי לה שאת רוצה לשנות תחפושת...
לא נראלי שעד פורים תזכרו את זה...
תגידי לה שלא בא לך מה הבעיה?
תדברי איתה על זה..
יש זמן כד לפורים תבחרו תחפושת חדשה..
יש זמן כד לפורים תבחרו תחפושת חדשה..
למה מה חתמת איתה חוזה.. תגידי לה שלא בא לך
אוישש נו עד פורים תשכחו מזה
חח למה אבל זה דווקא די מקורי וזה..
אז מה הבעיה?! תגידי לה שפשוט את לא רוצה, אני לא חושבת שהיא תיקח את זה קשה אם היא חברה שלך.
אז מה הבעיה?! תגידי לה שפשוט את לא רוצה, אני לא חושבת שהיא תיקח את זה קשה אם היא חברה שלך.
בסדר מה קרה? יש לכן כ"כ הרבה זמן עד פורים... אם תגידי לה הרבה זמן לפני זה יהיה סבבה לגמרי. רק אל תמשכי את זה הרבה, כי להגיד את זה ממש לפני פורים זה כבר לא יפה:/
תשמעי אנונימית,
אולי עכשיו זה נראה לך "סוף העולם" ו"מה אני אעשה עכשיו"
אבל זה כ"כ לא.. אולי שתיכן התלהבתן ובסופו של דבר גם קבעתן שאתן הולכות להתחפש לזה..
אבל תשמעי, זה לא נורא כמו שאת מדמיינת את זה.
היום קבעתן, נכון? תתקשרי אליה, או תשלחי הודעה.. שחשבת על זה לעומק ואת מתחרטת בסוף. תגידי לה שאת מתנצלת אם היא נעלבה /התאכזבה, אבל חשבת לעומק ואת לא רוצה את זה.. את רוצה משהו יותר יפה.
ותגידי לה שאם היא רוצה לעשות עם מישהי אחרת, את תביני אותה... (רוב הסיכוים שלא-אבל לכי תדעי.)
בכל מקרה - העיקר תרגעי ותביני שזה בכלל לא משהו שצריך לבכות עליו..
מקווה שנרגעת, ותדברי איתה..
בהצלחה <3
אולי עכשיו זה נראה לך "סוף העולם" ו"מה אני אעשה עכשיו"
אבל זה כ"כ לא.. אולי שתיכן התלהבתן ובסופו של דבר גם קבעתן שאתן הולכות להתחפש לזה..
אבל תשמעי, זה לא נורא כמו שאת מדמיינת את זה.
היום קבעתן, נכון? תתקשרי אליה, או תשלחי הודעה.. שחשבת על זה לעומק ואת מתחרטת בסוף. תגידי לה שאת מתנצלת אם היא נעלבה /התאכזבה, אבל חשבת לעומק ואת לא רוצה את זה.. את רוצה משהו יותר יפה.
ותגידי לה שאם היא רוצה לעשות עם מישהי אחרת, את תביני אותה... (רוב הסיכוים שלא-אבל לכי תדעי.)
בכל מקרה - העיקר תרגעי ותביני שזה בכלל לא משהו שצריך לבכות עליו..
מקווה שנרגעת, ותדברי איתה..
בהצלחה <3
תקשיבו או שתשכחו מזה עד אז
או שלפני פורים היא תדבר איתך על זה תגידי לה "אוי שכחתי לגמרי, עזבתי כבר חשבתי על תחפושת אחרת או קבעתי עם מישהי אחרת"
או שלפני פורים היא תדבר איתך על זה תגידי לה "אוי שכחתי לגמרי, עזבתי כבר חשבתי על תחפושת אחרת או קבעתי עם מישהי אחרת"
אוקיי. אני לא מבינה למה את בוכה.. (?)
פשוט תגידי לה שהתחרטת ואת לא רוצה בסוף יש עוד המון זמן עד לפורום זה לא שהברזת לה יום לפני..
פשוט תגידי לה שהתחרטת ואת לא רוצה בסוף יש עוד המון זמן עד לפורום זה לא שהברזת לה יום לפני..
עשית בסוף משהו?
תקשיבי קחי אותה,
דברי איתה שאת לא מעוניינת בלהתחפש לחתן וכלה תנסי להציע לה תחפושת אחרות שאפשר להתחפש ביחד,
מאלכית ושטן כדורגלניות ואל תבכי כי אחרי פורים את תצחקי על זה...
אני בטוחה שאם היא חברה אמיתית היא תבין.
דברי איתה שאת לא מעוניינת בלהתחפש לחתן וכלה תנסי להציע לה תחפושת אחרות שאפשר להתחפש ביחד,
מאלכית ושטן כדורגלניות ואל תבכי כי אחרי פורים את תצחקי על זה...
אני בטוחה שאם היא חברה אמיתית היא תבין.
באותו הנושא: