7 תשובות
זה ממש לא פאדיחה.
אפשר ללבוש.
עדיף לשמור אותה ליום אחר (נגיד מחר או עוד יומים)
זה לא פדיחה
לא פאדיחה.
זה לא פאדיחה
כשאני יוצאת עם חברה שלי ויום אחר שוב פעם יוצאות היא לובשת את אותם בגדים זה בקטנה לא משנה כלום
תשימי
מי זוכר בכלל מה לבשת. תשימי
עם אותם אנשים?
באותו הנושא: