3 תשובות
אין לי חברים.
לחברות רגילות:
מושלמת שלי, יפה שלי, מהממת, מדהימה

לחברה הכי טובה:
מפגרת, סתומה, מכוערת, כלבה, חופרת, איכס
עכשיו מי שמכיר אותי יזהה אותי אבל לחברות וידידים ממש טובים יש
חתול אומו שלי
טימיי יי טרנר
איש שלי (לא)
הקופיפה הכי יפה בגן
וכוסון אש מגיל שש

כן, אני מוזרה וגאה:)