14 תשובות
רק אומרת שזה גובה שאני חולמת עליו, אני עדיין עולה על קצות האצבעות בשביל להסתכל על עצמי במראה שצמודה למעלה יותר בקיר -.-.
למה מוריד? אני אומנם בת אבל בנים ממש אוהבים גבוהות תהיי שלמה עם הגובה שלך! יש לך גובה של דוגמנית
מאיזה בחינה יעני את גבוהה מידי?
אנונימי
שואל השאלה:
כן, אני מרגישה גבוהה מידי, אומרים לי שאני יגיע ל-1.75
כן, אני מרגישה גבוהה מידי, אומרים לי שאני יגיע ל-1.75
אנונימית
אני מזדהה איתך אני 1.70 ואני שונאת את זה רוב השכבה שלי נמוכות ואני כנראה עוד אגבה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה פשוט נוראי, וגם כל הבנים בשכבה שלי\שכבה מתחתי נמוכים ממני. מתי הם יגבהו כבר?!
זה פשוט נוראי, וגם כל הבנים בשכבה שלי\שכבה מתחתי נמוכים ממני. מתי הם יגבהו כבר?!
אנונימית
איזה כיתה את?
אנונימית
שואל השאלה:
ח, אבל יש לי גנים גבוהים במשפחה
ח, אבל יש לי גנים גבוהים במשפחה
אנונימית
גם אני ב-ח' ואני 1.68 ויש גבוהים בשכבה אבל תכלס הרוב ממש נמוכים וכל הנמוכים מחמיאים לי על הגובה ואומרים שהלוואי והם היו ככה.. אני ממש אוהבת את הגובה שלי
איזה מוריד זה חלום שלי חחח
ואני לא כזה גבוה אניב ערך 1.82 אבל ממש כיף שהבנות גבוהות.
ואני לא כזה גבוה אניב ערך 1.82 אבל ממש כיף שהבנות גבוהות.
בתוך מישהי שתמיד הייתה גבוהה ביחס לילדים בשכבה אני יכולה להבטיח לך שכבר שנה הבאה את תראי איך הבנים צומחים.
אני זוכרת איך בכיתה ז כולם נראו כמו ילדים בני שבע ועכשיו (כיתה י) כולם עוקפים אותי חצי מהבנים בשכבה הם מעל 175.. (אני 170 אם זה משנה).
אז אל תתבאסי תאהבי את הגובה שלך כי את מושלמת.
חכי עוד שנתיים;)
אני זוכרת איך בכיתה ז כולם נראו כמו ילדים בני שבע ועכשיו (כיתה י) כולם עוקפים אותי חצי מהבנים בשכבה הם מעל 175.. (אני 170 אם זה משנה).
אז אל תתבאסי תאהבי את הגובה שלך כי את מושלמת.
חכי עוד שנתיים;)
אני כיתה ט ואני כולה מטר 64 ושנה שעברה רוב הבנים בכיתה שלי היו יותר נמוכים ממני (ואני בכיתת ספורט-בנים בכודרסל) והשנה חזרנו מהחופש ואני רואה שכולם שם כבר עקפו אותי
אז חכי קצת זמן הם יגבהו עוד מעט...
אז חכי קצת זמן הם יגבהו עוד מעט...
אני בכיתה ט ואני מטר 60 אבל אם את ככה גבוה זה אומר שלא תגבהי עוד הרבה ושתעי שהמון בנים יהיו יותר גבוהים ממך הם יגדלו אז בזה ממש לא יוריד להם
אנונימית
מה יש לכן אני 1.71 ואני רק נהנית מזה, להיות גבוהה זה הכי כיף כולן מקנאות וזה יפה:)
באותו הנושא: