3 תשובות
תעשי עוד פעם פתח באמצעות אבל תבחרי בwinrararchiver משהו כזה
שואל השאלה:
עשיתי לפני זה בטעות פתח באמצעות פוטושופ וכל פעם שאני מורידה קובץ כלשהו זה פותח לי אותו מהפוטושופ ובפוטושופ זה רושם שזה לא תקין, אני לא מצליחה לשנות את זה..
מה עושים?:|
עשיתי לפני זה בטעות פתח באמצעות פוטושופ וכל פעם שאני מורידה קובץ כלשהו זה פותח לי אותו מהפוטושופ ובפוטושופ זה רושם שזה לא תקין, אני לא מצליחה לשנות את זה..
מה עושים?:|
אנונימית
לשנות בשם בסוף יש.rar אז לשנות ל.zip או פשוט לעשות פתח באמצעות
באותו הנושא: