6 תשובות
רק 2
גם לי אין הרבה חברים..
גם לי אין הרבה חברים..
חברים.. 1.
חוץ מזה עם אבא שלי.
חוץ מזה עם אבא שלי.
בדרך כלל לא מדברת הרבה בווצאפ.. יש לי קצת חברות (כשפעם לא היו לי בכלל), אבל אני לא מדברת איתן הרבה בווצאפ, יותר בשיחות קוליות או במציאות.
אז 2 חברות בערך וידיד d:
אז 2 חברות בערך וידיד d:
אני לא כל כך מדברת בווצאפ, רק כשאני או חברות שלי צריכות משהו אז מבקשים אחת מהשנייה, בעיקרון אני מדברת פנים אל פנים...
אהל יש לי כרגע איזה 3 שיחות בערך
אהל יש לי כרגע איזה 3 שיחות בערך
אני מדברת עם הרבה ב"ה אבל זה סתם כיף להכיר ולצחוק לפתח שיחות ולשתף לשלוח תמונות הקלטות קבוצות..
תגרמי שיהיה לך חברים אל תהיי ביישנית או חסרת ביטחון
תגרמי שיהיה לך חברים אל תהיי ביישנית או חסרת ביטחון
3/4