4 תשובות
אני תמיד עושה את זה חח.. אין לי כאבי בטן אבל זה מה שאמור לקרות.
שואל השאלה:
אנשושית את מכינה את זה עם ביצה או בלי ביצה?
אנשושית את מכינה את זה עם ביצה או בלי ביצה?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם זה בצק עוגיות בלי ביצים?
ואם זה בצק עוגיות בלי ביצים?
אנונימית
כאבי בטן
מניסיון..
מניסיון..
באותו הנושא: