4 תשובות
אין שום לגיטימציה לשום גזענות
אנונימית
הייכן הגזענות?
יש הסכמה לפיגועים נגד יהודים במגזר הערבי גם אצל מי שלא מעורב ישירות,
וכשערבי אומר שלמחבלת לא היה סכין אלא משקפיים,
ומנהגי ציבור ערבים מדברים על שהידים בלי להזכיר את העובדה שהם באו לרצוח יהודי בשל היותו יהודי
וקוראים לקורבנות "מתנחלים",,,,,, רעננה לא שטחים
מה את רוצה שיגידו?
ועל ההסתה שם מילה..?
גזענות תמיד הייתה שם. ותמיד תהיה ואי אפשר לשנות את זה.
אבל עכשיו, כשהמצב הביטחוני מתוח (בגללם) אז הכל יוצא החוצה ודוקרים וזה..


חיים קשים.
הגזענות אף פעם לא לגיטמית.
גם כשיש טרור.
אנונימי
באותו הנושא: