5 תשובות
ברור שלא, זה בחר טחון מעובד מאוד לא בריא, אפשר לאכול מידי פעם לא נורא אבל כל יום זה ממש לא טוב, אם כבר רוצים המבורגר טוב כדאי לקנות נתח בשר איכותי (כתף, צוואר) ולטחון אותו ביחד עם 30% שומן בקר ולהכין קציצות בבית ולהקפיא, חשוב שלא להפריז באכילת המבורגרים בכללי בשל הכולסטרול הגבוה שיש בהם, לשלב עוף ללא עור, חזה עוף בגריל, דגי ים כמו סלמון ובשר רזה.
מסכים עם ברק
בשר מעובד לא אכותי מוזרק, ובעל תחליפי בשר לפעמים
כלומר לא 100אחוז בשר
בשר מעובד לא אכותי מוזרק, ובעל תחליפי בשר לפעמים
כלומר לא 100אחוז בשר
תפסיק לאכול לא בריא ואל תספר לחברים כי יקראו לך שמן שמן
ממש לא, המבורגר הוא מאכל שעשוי מפגר ( גופת חיה שנרצחה ). זרם בדם החיה זריקות אנטיביוטיקה והיא נרצחה בצער.
באותו הנושא: