5 תשובות
מקווה שעזרתי!
אנונימי
הכי טוב שיש!
אנונימי
אני למדתי אצל מורה נהיגה בשם גידי אברהמוב, הוא מלמד גם בחולון.
מקצועי, סבלני ונחמד מאד.

ממליצה בחום

054-397-6892. חפשי "גידי אברהמוב - מורה נהיגה" בפייסבוק.
פה
יש מורה בשם אבי
רוב מי שבי"ב אצלנו בבית הספר ולמד אצלו עבר בטסט ראשון