3 תשובות
עצוב להגיד... אבל כן.
אבל בכל מקרה את לא צריכה להינעל בבית, פשוט להיות זהירה.
אבל בכל מקרה את לא צריכה להינעל בבית, פשוט להיות זהירה.
מסוכן כבר בכל מקום.
אבל חשוב שלא להכנס ללחצים ולהתקע בבית, זה רק יראה להם שהם קיבלו מה שהם רצו.
אני חושבת שאם תלכי עם קבוצה של 3+ יהיה יותר בטוח.
אבל חשוב שלא להכנס ללחצים ולהתקע בבית, זה רק יראה להם שהם קיבלו מה שהם רצו.
אני חושבת שאם תלכי עם קבוצה של 3+ יהיה יותר בטוח.
זה שיש פיגועים לא אומר לנעול תצמכם בבית, צאי ותשמרי על עצמך פשוט
באותו הנושא: