5 תשובות
שואל השאלה:
אה תודה וסליחה שאני לא נותנת פרחים.. זה התנתק לי מהמשתמש שלי אז אני לא יכולה
אה תודה וסליחה שאני לא נותנת פרחים.. זה התנתק לי מהמשתמש שלי אז אני לא יכולה
אנונימית
מה פתאום 200 שקל!
אני קונה ב80 מאלי אקספרס הכי טוב!
אני קונה ב80 מאלי אקספרס הכי טוב!
אני קניתי לא מהאינטרנט ב220. אבל אם את בכל מקרה רוצה באינטרנט יש באיביי ובאלי אקספרס.
איביי, אמזון, האתר הרשמי של אולסטאר. היה אתר שקניתי בו אבל זאת הייתה הנחה ובכללי זה עולה 250.
שואל השאלה:
אני שאלתי את השאלה (אני בת)
אני שאלתי את השאלה (אני בת)
אנונימית
באותו הנושא: