2 תשובות
חופשי חודשי ברב קו של אגד זה שאתה משלם 158 ( אצלי) וכל החודש יש לך נסיעות חינם כמה שאתה רק רוצה. אם עשית כזה לאגד, זה לא יעבוד בקווים לדוגמא
זה אומר שאת משלמת סכום מסויים (איפה שאני גרה 115 ש"ח) ואת יכולה לנסוע כמה פעמים שאת רוצה בחודש בלי הגבלה, אבל את לא יכולה לשלם על אחרים, רק על עצמך.