5 תשובות
זה בסדר
ואיי סנדלים.
כזה נוסטלגיה.
לא, כי בצהריים יהיה כבר יותר חם ולא יהיה גשם.
זה בסדר.
זה בסדר.
לא, זה לא מוזר.
בצהריים יהיה חם.
בצהריים יהיה חם.
תמיד הלכתי עם סנדלים בחורף כשהייתי קטנה...
באותו הנושא: