10 תשובות
לפעמים d:
חחח כן
חחח כן... אבל לרוב השאלות כאן יש לי תשובה טובה.
ושלא שואלים אז אתה מנסה למשוך את זה שכן ישאלו חחח
ואי כל כך
חחחחחח כן
כןןxd
אבל אם לא שואלים את זה אז אני פשוט שואל d:
אבל אם לא שואלים את זה אז אני פשוט שואל d:
כן לולxd
תמיד,
יש לי פשוט ככ הרבה מידע לא חיוני במוח
יותר מדי
יש לי פשוט ככ הרבה מידע לא חיוני במוח
יותר מדי