3 תשובות
חוץ ממה שאמרו מעליי ביהדות יש 4 ראשי שנה
אנונימי
כי אומרים בתנ"ך שניסן אמור להיות החודש הראשון של השנה העברית כי בחודש זה יצאו בני ישראל ממצריים.
החודש העברי הראשון בימינו הוא תשרי. החודש העברי הראשון בתנ"ך הוא ניסן (שזה החודש השביעי בימינו).
ראש השנה בימינו הוא בחודש הראשון אבל פעם זה היה בחודש ניסן (השביעי בימינו, הראשון פעם)
מקווה שהצלחתי להסביר חחח
ראש השנה בימינו הוא בחודש הראשון אבל פעם זה היה בחודש ניסן (השביעי בימינו, הראשון פעם)
מקווה שהצלחתי להסביר חחח
באותו הנושא: