6 תשובות
רוב הילדים בבית ספר שלי שומעים עם אוזניות קטנות. אוזניות גדולות זה קצת לא רגיל אצלנו. אבל אם זה נוח לך ואת אוהבת לשמוע בהן-אל תתייחסי למה שאחרים עושים.
לא למה שיהיה מוזר?
מוזיקה זה אלוהים תשמעי בלי פשרות
לא
בכלל לא, זה בסדר לקחת אותן לבית ספר.
אל תתעסקי במה שאחרים יחשבו, כל עוד את רוצה את זה ונוח לך, מה אכפת לך מה יחשבו?
אל תתעסקי במה שאחרים יחשבו, כל עוד את רוצה את זה ונוח לך, מה אכפת לך מה יחשבו?
ממש לא.. באמת שלא!
חוץ מזה, אל תחשבי על מה שאחרים יחשבו, תעשי מה שטוב לך ומה שאת אוהבת ואל תתני להם למנוע את זה ממך.
חוץ מזה, אל תחשבי על מה שאחרים יחשבו, תעשי מה שטוב לך ומה שאת אוהבת ואל תתני להם למנוע את זה ממך.
באותו הנושא: