5 תשובות
פתוח
עדיף פתוח!
אבל אם את עושה משתמש סגור שימי תמונה ממש יפה ותכתבי דברים מעניינים בסטטוס:)
זה בערך אותו דבר
פתוח.
פתוח
אנונימית
באותו הנושא: