3 תשובות
לא רוצה לבאס אותך, אבל כן יימאס לו. ברגע שאת חופרת לגבר כל הזמן ואומרת לו שאת אוהבת אותו יותר מדי, לא משנה אם הוא חבר שלך, - זה מתחיל להמאס לו ומן הסתם שזה ירתיע אותו. פשוט תנסי לחשוב על מה יקרה ותנסי לשלוח כמה שפחות הודעות, לא לחפור כי כמו שאת לא היית רוצה שיחפרו לך בשכל כל היום אז אל תגרמי את זה לאחרים..:)
גם אני באותו בעיה פשוט תנסי לעשות דברים אחרים ופחות לחשוב עליו שאת חושבת עליו המון את מתה לשלוח לן הודעה ושידבר איתך פשוט תיהיה עם חברות וקצת תשלחי לו לא הרבה כי בנים רוצים את השקט שלהם ותאמיני לי שאת לא תחפרי הוא יתגעגע לזה והוא ישלח לך הודעות
שואל השאלה:
סבבה תודה ;)