4 תשובות
היה בטופטן באילת ב-10 שקל נדמה לי בגלל הללא מע"מ אבל אני חושבת שאין כבר ויש גם בקסטרו אבל זה עולה 50
שואל השאלה:
כן
כן
את מתכוונת לצ'וקר?
אנונימית
יש בפול אנד בר
באותו הנושא: