2 תשובות
שואל השאלה:
חח סבבה תודה:)
חח סבבה תודה:)
חח זה לא אפליקציה.. נגיד את נכנסת לפתקים ועושה סמיילים ואז מסמנת אותם (כמו שעושים העתק/הדבק רק שבמקום זה יש לך בצד אופציה של "הקרא")
אז את לוחצת על ההקרא וזה מקריא
חח זה יגיד כזה "ערימת קקי מחייכת"
אז את לוחצת על ההקרא וזה מקריא
חח זה יגיד כזה "ערימת קקי מחייכת"
באותו הנושא: