2 תשובות
שואל השאלה:
חח סבבה תודה:)
חח זה לא אפליקציה.. נגיד את נכנסת לפתקים ועושה סמיילים ואז מסמנת אותם (כמו שעושים העתק/הדבק רק שבמקום זה יש לך בצד אופציה של "הקרא")
אז את לוחצת על ההקרא וזה מקריא

חח זה יגיד כזה "ערימת קקי מחייכת"