7 תשובות
שואל השאלה:
אז כדאי לי לעשות חח? בטוח שזה יעבוד?
אנונימית
לא, את חייבת תופח או אבקת אפייה
אנונימית
שאני ניסיתי זה לא כל כך עבד לי. אבל תנסי לא יכול לקרות כלום
אנונימית
תנסי חח גם אם לא יעבוד איפה חוש ההרפתקנות שלך
כן אני ניסיתי מזמן גם זה יוצא פשוט פחות נפוח אבל יוצא טעים כאילו עם קמח תופח זה עולה ואם רגיל פחות אבל עדיין זה טעים
בטח יתפח בקטנה כזה.. חח וגם אני פעם עשיתי את העוגה הזאת בספל וזה חביב מינוס