4 תשובות
אם זה לא אכפת לך ואת לא שמה על זה ולא חושבת על זה וזה לא מציק ופוגע בך תסלחי
אם לא
תנסו לסדר את זה אבל בנתיים תתרחקו
אם לא
תנסו לסדר את זה אבל בנתיים תתרחקו
להשתחרר ממנה מהר ככל האפשר
תגיד לה שאתה לא רוצה להמשיך ככה ותציב לה גבול בסוף היא תבין אני גם עובר את זה עם ידידה שלי
תדברי איתה ואם היא ממשיכה לריב תנסי לחפש לך עוד חברות
באותו הנושא: