7 תשובות
שחר!#$#^%$&^)& (^&)
אני חושבת שנוטלה אבל זה עיניין של טעם d:
תלוי מה את הכי אוהבת...
נוטלה, אבל זה כבר עניין של טעם:)
זה באמת עניין של טעם:) אני מעדיפה נוטלה
אני אישית אוהבת יורת נוטלה כממרח.
אך כשממיסים אותו על בצק עדיף שחר.
כמו שנאמר כמובן זה אך ורק עניין של טעם.

שוקולד ידוע שהוא יאמי אז לא כול כך משנה תטעמי את שניהם תחליטי מה את רוצה לעשות או שתעשי חצי כזה וחצי כזה:)))))))))