9 תשובות
רק יצאתי עם הכלב שלי לטייל xd:>
בבוקר הדודים שלי באו אז הייתי איתם לאיזה רבע שעה
ואז עליתי לחדר להיות במחשב
ואני עדיין במחשב._.
אכלתי כריך, רבתי עם אבא שלי ועכשיו סטיפס
אנונימית
הלכתי לסבתא שלי, עדיין פה
קמתי בשתים עשרה, ניקיתי את החדר, אכלתי קופסא של עוגיות, ראיתי טלויזיה ועכשיו אני בסטיפס xd
קמתי לפני שעה אז רק אכלתי
ישנתי
קמתי ב5 וחצי ואז חזרתי לישון
אכלתי ואני כל היום בסטיפס
החיים שלי מעניינים ברמות -.-
שתיתי קפה, דיברתי עם חברה שלי, חבר שלי, ראיתי סרט, ועכשיו אני שומעת שירים ובסטיפס