6 תשובות
תאמרי לו פשוט או תנסי להתקרב אליו וכל זה
תגידי לו פנים מול פנים
תגידי לו ועדיף שתגידי לו את זה פנים מול פנים שתיהיו לבד
אם את חושבת על לומר לו תגידי לו את זה בצורה יפה כזאת, אם את מתביישת להגיד לו את זה יש לי טיפ. אני קראתי מאיזה מאמר.. לא יודעת אם זה עוזר במקרה שלך, אבל לפחות שתדעי סתם;" אם אתם מעוניינים להתקרב לאדם מסויים בקשו ממנו עצה, האדם השני מרגיש שאתם סומכים עליו ומעריכים אותו ולכן ירגיש קירבה אליכם."
עוד טיפ ממני; תצחקי איתו בהזדמנות, כשצוחקים ביחד, מרגישים את ה'כימיה' כמו שאומרים, הקשר מתחזק. סתכלי לו בעיניים. ותחייכי. תחייכי יותר מלדבר. ואם את מסמיקה לידו זה גם טוב
עוד טיפ ממני; תצחקי איתו בהזדמנות, כשצוחקים ביחד, מרגישים את ה'כימיה' כמו שאומרים, הקשר מתחזק. סתכלי לו בעיניים. ותחייכי. תחייכי יותר מלדבר. ואם את מסמיקה לידו זה גם טוב
אין מה לנסות להעביר רמזים בעקיפין, עדיף לדבר איתו על זה. אל תפחדי מהתגובה, כי בסופו של דבר זה ייצא ועדיף שעכשיו...
שואל השאלה:
הוא ביישן ועדיין לא הייתה לו חברה והוא תמיד אומר שהוא מודאג מזה ושהוא לא יודע להתנשק. לי כבר היה חבר אז אני טיפה יותר מנוסה ממנו מה שיוצר מצב לא נעים.
הוא ביישן ועדיין לא הייתה לו חברה והוא תמיד אומר שהוא מודאג מזה ושהוא לא יודע להתנשק. לי כבר היה חבר אז אני טיפה יותר מנוסה ממנו מה שיוצר מצב לא נעים.
אנונימית
באותו הנושא: