5 תשובות
בהחלט, כדאי ומומלץ ללכת לרופא לא נשמע משהו שסובל דיחוי בטח אם זה מקשה לנשום וזה לא עובר.
קשה לדעת ממה כדאי לקבל חוות דעת מרופא שיבדוק אותך וישלח אותך לבדיקות מתאימות

בריאות וסופש נעים.
כן
זה סימן מקדים לדום לב. יש סיכוי גדול שמתישהו בעתיד הקרוב יהיה לך דום לב או התקף לב
ELS
שואל השאלה:
אמלה אתה מלחיץ אני ממש צעירה מה יש לך
אנונימית
ללכת לרופא כמה שיותר מהר
באותו הנושא: