3 תשובות
כשאדם חסום בפני אנרגיות (כוחות תעצומות נפש) וקשה עליו להיות שמח, פעיל, מתפקד לפעמים.. תלוי בדרגת הקושי
זה אומר שאחד ממרכזי האנרגיה בגוף, או יותר, לא מאוזנים.
בולשיט אלטרנטיבי (של כל מיני מתקשרים/הילרים ועוד שרלטנים) שבעקבותיו מנסים לשכנע אותך להוציא הרבה כסף על כל מיני 'טיפולים' בחסימה.
באותו הנושא: