4 תשובות
אי אפשר לשלוח פרחים בהתייעצות.. אפשר רק בשאלה
כי את עושה התייעצות מתי שתעשי שאלה אז רק תוכלי לתת פרחים..
רק בהתייעצויות אי אפשר. בשאלות רגילות זה כרגיל...:)
שואל השאלה:
קיי תודהd: