31 תשובות
ברור שעם. אפילו ביציאות של בית ספר, אני תמיד חוגרת באוטובוס גם אם אף אחד לא חוגר ולא מכריחים (:
עם כמובן
מה הקטע של אלה שנוסעים בלי? -,-
בדרך כלל עם... אבל לפעמים האוטובוס שאוסף אותי לבית ספר הוא בלי חגורות...
עם רק לפעמים לא
עם רק באוטובוס לא
עם. בכל מצב
עם.
הבעיה היא שאני נוסעת פעם באוטו לעיתים רחוקות ובאוטובוס אין חגורות
הבעיה היא שאני נוסעת פעם באוטו לעיתים רחוקות ובאוטובוס אין חגורות
מי שנוסע בלי הוא חושב שהוא יותר טוב מהשני ושזה עושה אותו ''קול', גם רוב הסיכויים שהוא קטן בגיל ובידע.
עובר עם השנים, עד שמישהו לא יודע מה זה להרגיש ברקס חזק או בלימת חירום ועל הדרך לשמוע את הגלגלים ננעלים (שזה מאוד מפחיד), זה לא יקרה. זה כמו ילד קטן. עד שהוא לא יבין שכוויה מסיר חם זה מסוכן הוא ימשיך לנסות לגעת..
והאמת שיצא לי לעשות בלימת חירום בכביש 6 שזה כביש מאוד מהיר בגלל תאונה שם, לא נעים בהחלט..
שמרו על עצמכם ותחגרו. זה מונע מלא מלא נזקים בזמן תאונה.
עובר עם השנים, עד שמישהו לא יודע מה זה להרגיש ברקס חזק או בלימת חירום ועל הדרך לשמוע את הגלגלים ננעלים (שזה מאוד מפחיד), זה לא יקרה. זה כמו ילד קטן. עד שהוא לא יבין שכוויה מסיר חם זה מסוכן הוא ימשיך לנסות לגעת..
והאמת שיצא לי לעשות בלימת חירום בכביש 6 שזה כביש מאוד מהיר בגלל תאונה שם, לא נעים בהחלט..
שמרו על עצמכם ותחגרו. זה מונע מלא מלא נזקים בזמן תאונה.
תמיד עם
בלי
אני נוסעת בלי חגורה..
ואני לא חושבת שזה הופך אותי לקולית -_-
ואני לא חושבת שזה הופך אותי לקולית -_-
ברור שעם.. אם פתאום יקרה משהו? אי אפשר לדעת..
רק במונית בלי.
תמיד עם חגורת בטיחות.
כל הזמן עם, רק כשהייתי קטנה יותר שכחתי מדי פעם.
עם
בלי.
אתם לא מבינים כמה חשיבות יש חגורת בטיחות, ואני רוצה לספר לכם נס שקרה לי טיול.
הייתי בטיול ישבתי בידיוק בספסל האחורי באמצע פה שאין כיסא מלפניי, ובדיוק בן 5 10 דקות לפני התאונה רציתי לעבור מקום, המקום שבו כולם רבים עליו בטיולים אני עברתי מקום לא יודע למה.
ומאז כל טיול אני יושב רק איפה שיש כיסא מלפני חגורת בטיחות ודרך אגב בתמונה הזאת היה הרוג, זה היה הנהג של האוטובוס שלנו
אם אתם לא מאמינים הינה כתבה של התאונה שלנו
הייתי בטיול ישבתי בידיוק בספסל האחורי באמצע פה שאין כיסא מלפניי, ובדיוק בן 5 10 דקות לפני התאונה רציתי לעבור מקום, המקום שבו כולם רבים עליו בטיולים אני עברתי מקום לא יודע למה.
ומאז כל טיול אני יושב רק איפה שיש כיסא מלפני חגורת בטיחות ודרך אגב בתמונה הזאת היה הרוג, זה היה הנהג של האוטובוס שלנו
אם אתם לא מאמינים הינה כתבה של התאונה שלנו
קישורים מצורפים:
ברור שעם חגורה
כן. מה אכפת לי עם כל השאר לא חוגרים? זה בעיה שלהם.
ליד הנהג כן מאחורה לא למה משנה מה אורך הנסיעה
עם. אין סיכוי בלי. קרה כבר כמה פעמים שמכוניות כמעט נכנסו באוטו של ההורים שלי. זה קורה כמעט כל יום. וכבר קרה פעמיים שאוטו נכנס בנו. פעם ראשונה בקלות מאחורה, ופעם שנייה גם מאחורה, ובגלל שפגעו בנו, האוטו המשיך לזוז, ופגענו באוטו שלפנינו. האוטו היה הרוס, ובגלל זה קנינו חדש. אז אין סיכוי שאני נוסעת בלי חגורה
לנורמן, ברור שהחגורה של האוטובוס יכולה להציל. אם האוטובוס מתהפך, ואת בלי חגורה, את עושה סיבובים ונדפקת. אבל אם האוטובוס מתהפך, ואת חגורה, את תישארי במקום. תאמיני לי שזה כן עוזר
עם, תמיד. אפילו אם זה נסיעה של 10 שניות, אני אשים חגורה.
באותו הנושא: