4 תשובות
הממ האמת שלא, אני אף פעם לא עונה מאנונימי.-.
כן קורה: (
העיקר שאף אחד לא יודע שזו את ;)
xd
xd
כן הגבתי תשובה עם ג'יימס בונד.. למה עשיתי מאנונימי.. למה?
אנונימית ממשיכה להיות אנונימית