3 תשובות
גם לי זה קרה בפעמים הראשונות אבל אני כבר שמה כמה חודשים וזה לא כואב. חשוב שתמשכי את החוט למעלה עם מרווח קטן מהגוף (ככה אני עושה) וזה יוצא בקלות... בהצלחה ;)
כל החיים רק למה, תפנימי כבר ככה זה וזהו!
אנונימי
כי הוא מתרחב בפנים.